ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם להוציא את השם שלכם החוצה אל העולם כמעצבי אופנה מתחילים ועצמאים! בעולם הפרילנסרים העמוס, איך אתה גורם לעצמך להתבלט מההתחלה ולמשוך את הלקוחות שתמיד חלמת שיהיו לך? לא משנה באיזו תחום עיצוב אתה נמצא – ישנם כמה טריקים שיכולים לעזור לעסק שלך להמריא.

1. דע את עצמך -

רגע לפני שאתה מוציא את עצמך החוצה ומתהדר בכישורי העיצוב שלך, בראש ובראשונה חשוב שתבין בדיוק מה יש לך להציע. מציאת תכונה או ערך שגורמת לך להיות שונה מאחרים בענף יכולה לעזור לך להתבלט בשוק רווי.
לאחר שתפצח את זה, התאם את תיק העיצוב שלך בהתאם. שקול גם ליצור או להזמין לעצמך עיצוב לוגו ייחודי ולשים אותו על כל דפי המדיה החברתית הממותגת שלך.

2. תהיה דג גדול בבריכה קטנה!

לדעת איזה סוג לקוח או ענף ספציפי תרצה למשוך, יעזור לך ליצור אסטרטגיית שיווק ממוקדת הרבה יותר, מכיוון שהיא תשפיע על האופן שבו אתה מתמקד באינטרנט והיכן לחפש עסקים חדשים.

האם הכישורים הייחודיים שלך מותאמים למגזר מסוים, למשל, או שתכננת עבודה עבור מספר לקוחות דומים שבהם תוכל להשתמש כדי למקד את המתחרים שלהם? מציאת נישה יכולה גם לעזור לך לבנות את שמך במהירות, ובתקווה להוביל לעבודה נוספת.
הקמת בלוג למשל ועדכון שלו באופן קבוע עם קטעי מידע על הפרויקטים שלך, תצוגות בענף וכמה דברים אישיים יעזרו לך למקסם את הנוכחות המקוונת שלך ולתת לעצמך קול בענף.

3. רשתות חברתיות –

אנשי קשר הם אולי הנכס הגדול ביותר שלך כעצמאי, לא משנה אם אתה מעוניין לשווק את עצמך באופן מקוון או לא. רשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם מספקות פלטפורמה מושלמת עבורך לשיחות עם עולם העיצוב הרחב יותר ולבנות מערכות יחסים עם עמיתייך כמו גם עם לקוחות פוטנציאליים.
הרשתות החברתיות משמשות גם כפלטפורמה עבורך להפגין את המומחיות שלך ולקבל הכרה מסוימת. על ידי שיתוף תוכן מעניין ושימושי עבור אחרים, אתה יכול להפוך לקול חשוב בענף שלך ולמעצב מבוקש.
קרא עוד טיפים על איך לגרום למדיה חברתית לעבוד עבורך.

4. כלי שיווק למעצב המתחיל -

יש כל כך הרבה כלים שיווקיים בחינם, מוכנים ומחכים שתנצלו אותם. כמו גם רשתות חברתיות ובלוגים, יש גם הזדמנות עצומה לתפוס קצת תשומת לב באמצעות אסטרטגיית שיווק דוא"ל טובה.
עם מאגר של כתובות דוא"ל מלקוחות קיימים וקישור בולט בבלוג שלך כדי למשוך מבקרים חדשים באתר, אתה יכול לשלוח עלון חודשי או רבעוני כדי לעדכן אנשים בפרויקטים האחרונים שלך. MailChimp הוא כלי נהדר וקל אחד שיעזור לך להתחיל בשיווק הדוא"ל שלך – עיין במדריך לעשרת הכלים הטובים ביותר לניוזלטר בדוא"ל.
בהמשך לרשימות תפוצה במייל, אם חווית חוויה מדהימה עם אחד הלקוחות שלך, תביא אותם לספר על זה. אל תתביישו לבקש מהלקוחות המרוצים ביותר שלכם כמה מילים על הניסיון שלהם בעבודה איתכם ועל התהליך הכללי, וודאו שאתם מפרסמים אותו בכל הערוצים הדיגיטליים שלכם. לעולם אינך יודע, הלקוח המרוצה האחרון שלך עשוי להוביל לזכייה הבאה שלך בפרויקט.

5. קשרים אישיים בעולם האופנה -

רשת קשרים אישיים הנוצרים באירועים, כנסים או אפילו מפגשים חברתיים עם מעצבים או סוכנויות אחרות בתעשייה יכולה גם לסייע בהוצאת שמך שם וגם לספק הזדמנויות לשים את כרטיס הביקור שלך בידי לקוחות פוטנציאליים. ודא שאתה מתחבר לאנשי הקשר החדשים שלך באופן מקוון לאחר מכן כדי שתוכל להמשיך בשיחה שהתחלתם באופן אישי.

אנו מזמינים אותך לקרוא עוד בעמוד בית המעצבים שלנו, בו אנו מסבירים על תהליך הליווי המלא שאנו מציעים – החל משלבי התכנון הראשוניים ועד שתחזיק/י את הפריט הראשון מסדרת המוצרים החדשה שלך.